Vragen & Antwoorden
Algemeen
Op de beginpagina vindt je onze super deals. Deze deals, voor een extreem lage prijs, is maar één dag geldig, dus wees er snel bij! Klik op de bekijk deal knop voor meer informatie. Op deze pagina vind je meer afbeeldingen, meer informatie en alle voordelen op een rij en hier kunt u deze deal toevoegen aan uw winkelmandje. Nadat u een deal heeft aangeschaft gaan wij direct aan het werk. U krijgt een email met de bevestiging van uw aankoop en zodra uw bestelling verzonden is de track en trace code.
Wij werken met vaste leveranciers/verkopers en reserveren grote aantallen uit hun voorraden. De verkopers bieden producten direct aan op ons platform. U koopt dus zonder tussenhandel. Er komt dus geen groothandel, winkelier of magazijnbeheer tussen van onze kant. Dit bespaart u enorm veel geld. Het kan wel zijn dat de levertijd iets langer is dan als u iets in de winkel koopt, maar dat weegt niet op tegen de enorme besparing.
JA! De verkopers zetten regelmatig nieuwe producten online. Deze vind u op de homepagina onder het kopje "NIEUW BINNEN".
In deze categorie staan producten waarvan er nog maar een paar beschikbaar zijn, bijvoorbeeld enkele maten of kleuren.
Het kan dus zijn dat voor die producten uw maat of kleur niet meer beschikbaar is. Maar staat er wel een product voor u tussen dan geniet u pas echt een superkoopje, deze kortingen lopen op tot wel 75% in vergelijking met vergelijkbare producten in een fysieke winkel.
Levertijd
3-5 werkdagen.
Zodra u een bestelling plaatst op onze website, ontvangt de verkoper/leverancier direct bericht. Zij gaan dan aan de slag om uw bestelling te verpakken en aan te bieden bij de vervoerder.
3-5 werkdagen.
Zodra de verkoper/leverancier uw bestelling heeft verpakt bied hij deze aan bij de transporteur zoals DHL, GLS of POSTNL. Zodra deze informatie bekend is bij de transporteur ontvangt u de traceercode per e-mail.
3-10 werkdagen.
De verkopers/leveranciers zitten verspreid door heel Europa, over het algemeen kiezen ze voor de meest economisch verantwoorde verzending om de verkoopprijs zo laag mogelijk te houden. Afhankelijk van de locatie en de verzendmethode vind levering bij u thuis plaats tussen de 3-10 werkdagen.
99,5% van de bestelling worden binnen de verwachte levertijd bezorgt. Helaas gaat er bij het versturen van pakketjes heel af en toe iets niet goed. Een pakje raakt zoek in het sorteer proces of de vervoerder levert het op een verkeerd adres. Gelukkig zijn dit uitzonderingen.
Wij staan garant voor een levering, mocht uw pakket na 20 werkdagen nog steeds niet zijn geleverd, dan versturen wij het kosteloos opnieuw en ontvangt u 15% korting van ons!
Betalen
Achteraf betalen met Klarna is veilig, eenvoudig en kost niks extra.Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen na ontvangst.
* U gaat hiervoor een overeenkomst aan met Klarna Bank AB, meer informatie vind u op de website www.klarna.nl
Betalen op onze website is 100% veilig.
Onze website wordt gehost op beveiligde servers en voldoen daardoor aan alle zes de PCI compliance voorwaarden. Alle verbindingen met onze website zijn beveiligd via https en gegevens worden versleuteld verstuurd.
Wij accepteren de volgende betaalmethodes:
✓ Ideal (Nederland)
✓ Bancontact (België)
✓ Creditcards (Mastercard, Visa en American Express)
✓ Paypal
✓ Klarna, achteraf betalen
✓ Versneld betalen (Google Pay, Apple Pay, Shopify Pay)
✓ Sofort
Verzending
JA!
Wie bieden gratis verzending.
JAZEKER!
U ontvangt een traceercode per mail. We versturen de traceercode 3-5 werkdagen na ontvangst van uw order.
U ontvangt een traceercode zodra uw pakket is aangemeld bij de vervoerder, het kan echter 5-7 werkdagen duren voordat uw pakket daadwerkelijk wordt verwerkt in het sorteercentrum. Echter zodra uw pakket is gesorteerd en gescand door de vervoerder wordt de informatie online geüpdated en zal de levering, bij u thuis, over het algemeen binnen 24 uur plaats vinden.
Retour & Geld Terug Garantie
GRATIS RUILEN
Wij bieden u een optie om uw product gratis te ruilen!
Wilt U de schoenen ruilen voor een andere maat/kleur of ander model?
Plaats dan een nieuwe bestelling op de website, stuur een e-mail met het nieuwe ordernummer, dan krijgt u van ons een retourlabel om uw schoenen kosteloos te retourneren.
Voeg altijd en retourformulier bij uw retourzending, download hem hier: Retourformulier
Je kunt het artikel retour sturen naar:
POSTNL SERVICE PUNT
t.a.v. wintersneakers.nl
Industrieweg 20D, 1521ND Wormerveer
RETOURNEREN
Het uiteraard mogelijk je bestelling te ruilen of retourneren (mits je bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt). Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je complete bestelling.
GRATIS RUILEN
Wij bieden u een optie om uw product gratis te ruilen!
Wilt U de schoenen ruilen voor een andere maat/kleur of ander model?
Plaats dan een nieuwe bestelling op de website, stuur een e-mail met het nieuwe ordernummer, dan krijgt u van ons een retourlabel om uw schoenen kosteloos te retourneren.
Voeg altijd en retourformulier bij uw retourzending, download hem hier: Retourformulier
Je kunt het artikel retour sturen naar:
POSTNL SERVICE PUNT
t.a.v. wintersneakers.nl
Industrieweg 20D, 1521ND Wormerveer
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na de melding dat u wenst te annuleren nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten van ons terug!
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
GRATIS RUILEN
Wij bieden u een optie om uw product gratis te ruilen!
Wilt U de schoenen ruilen voor een andere maat/kleur of ander model?
Plaats dan een nieuwe bestelling op de website, stuur een e-mail met het nieuwe ordernummer, dan krijgt u van ons een retourlabel om uw schoenen kosteloos te retourneren.
Voeg altijd en retourformulier bij uw retourzending, download hem hier: Retourformulier
Je kunt het artikel retour sturen naar:
POSTNL SERVICE PUNT
t.a.v. wintersnealers.nl
Samsonweg 7
1521 RA Wormerveer
Nederland
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (mits deze niet onder de wettelijke uitzondering valt). Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Volgens de Nederlandse wet kunnen bepaalde artikelen niet worden geretourneerd.
Gebruiksartikelen die zijn uitgesloten van retour zijn:
LampenBatterijenVloeistoffenVaatwastablettenVouchers of tegoedbonnenArtikelen die langer dan 30 dagen ontvangen zijnArtikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijnArtikelen waarvan de verpakking ontbreektPlante
Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden:
OordopjesHeadsetsOrenreinigersOndergoedSanitaire goederenBadmodeTopdekmatrassenMatrassenVerzorgingsproductenSokkenScheermesjesCorrigerend ondershirt of ondergoedBH’sInlegzolenBikini’sTeen of voet-ondersteunersHaarproductenSpiersimulatorProducten die in direct contact zijn met de huid
Als wij bovenstaande artikelen retour ontvangen, dan nemen wij deze retouren niet in behandeling. Daarnaast ben je zelf ook aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar je opsturen
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een een berichtje via het contactformulier. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.